INICI / UNIVERS AD LIBITUM / GESTIÓ D’ESCOLES

 

GESTIÓ D’ESCOLES

Després d’anys d’experiència al capdavant d’AD LIBITUM i conscients de la singularitat i potencial del nostre projecte didàctic, apostem per obrir-nos fronteres i explorar nous horitzons, la qual cosa suposa estar en constant creixement. La unió fa la força i ens permet aprofitar sinergies!

 

Actualment, gestionem un total de 24 centres de música en la geografia valenciana que avalen el nostre format d’ensenyament i ens estimulen cada dia per continuar oferint una formació dinàmica, atractiva i progressiva. D’aquests 24 centres, 10 són escoles de música privades o de societats musicals, 5 escoles integrades en centres educatius concertats i 8 aules d’iniciació musical integrades en escoles infantils.

 

Per això, aprofitem aquesta experiència i l’oferim a altres escoles tant en l’àmbit integral com parcial, aportant solucions a mida per a cadascuna d’elles.

Uneix-te a la xarxa AD LIBITUM i gaudeix d'un model de gestió integral, parcial o a mida, amb una plataforma pròpia.

Què oferim?

Pla d’estudis dinàmic i innovador, estructurat en tres etapes

Metodologia progressiva, dinàmica, lúdica i adaptada a les tecnologies

Àmplia oferta formativa

Formació contínua del professorat

Formació per a les famílies

Organització d’activitats complementàries

Servei de lloguer d’instruments

Campanyes de publicitat i màrqueting

Control i qualitat

Gestió administrativa, fiscal, laboral y gestió de subvencions

- Formació contínua del professorat.

AD LIBITUM ha establert, com a prioritat màxima, potenciar la formació contínua del nostre professorat. Estem fermament convençuts que el reciclatge dels nostres docents no només aporta noves idees per tal d’enriquir les nostres classes, sinó que també constitueix una peça clau per mantenir-nos actualitzats de manera constant. Aquesta actualització constant és essencial, ja que no sols contribueix a desenvolupar un projecte educatiu innovador i diferenciat, sinó que també genera beneficis tangibles en el rendiment i en l'èxit de la nostra escola.

 

Gràcies a la xarxa d’escoles que gestionem, podem oferir aquesta formació de manera gratuïta al cos de professorat de la nostra xarxa a través de diverses activitats com conferències puntuals, jornades intensives de formació, observació de classes, etc.

Control i qualitat del projecte educatiu

Hem implementat un sistema de control i garantia de qualitat a través de reunions setmanals amb l'equip directiu, mensuals amb els responsables de les escoles i caps de departament, i trimestrals amb els professors.

Pla d’estudis dinàmic i innovador, estructurat en tres etapes

La nostra escola de música està integrada a la Xarxa d’escoles de música de la Conselleria d’Educació, la qual cosa suposa una garantia i un aval de la nostra professionalitat i de la qualitat del nostre equip docent i pla d´estudis.

 

Formar part d’aquesta Xarxa d’escoles de música de la Conselleria d’Educació suposa ser un centre subvencionat per Conselleria. Amb això podem oferir les nostres classes a un preu més econòmic ja que està subvencionat.

Formació de pares

Per tal d’involucrar els pares en la formació dels seus fills i  filles i per tal de garantir un sistema d’aprenentatge basat en el triangle educatiu, oferim als pares formació gratuïta. Es tracta que els pares aprenguen els nous coneixements de manera paral·lela als seus fills i filles, motivant-se mútuament i, si els menuts tenen qualsevol dubte a casa, els pares els el puguen resoldre. 

Lloguer d’instruments

En pertànyer a la nostra xarxa, podràs beneficiar-te del lloguer d'instruments. Per tal que l’alumnat s’inicie en la pràctica de  l'instrument i les famílies no hagen de fer la inversió  el primer any, oferim al nostre alumnat l’opció de llogar qualsevol instrument a preu econòmic per a tot l’any.

Gestió administrativa

En AD LIBITUM disposem d’un equip que s'encarrega de gestionar tota l'activitat administrativa de les nostres escoles: matriculació de l'alumnat en una base de dades comuna, gestió de cobraments, gestió de pagaments, realització de les remeses, unificació de les despeses bancàries, gestió del servei de lloguer d'instruments, certificacions, gestió laboral, comptable i  fiscal, presentació i justificació de les subvencions, etc. 

Gestió laboral

  • Alta de l'empresa en el sistema de Seguretat Social com a ocupador i obtenció del CCC
  • Legalització i entrega del Llibre de Visita
  • Formalització de contractes de treball en la Tresoreria General de la Seguretat Social, tot això a través de Sistema model oficial i realització de les tramitacions necessàries davant de l'INEM i Red
  • Confecció dels rebuts de salaris que corresponguen als treballadors i confecció i presentació dels butlletins de cotització a la Seguretat Social (TC1 i TC2) 
  • Resum mensual detallat del cost per treballador i empresa
  • Liquidacions, càlcul d'indemnitzacions, certificats d'empresa i preparació de la documentació necessària davant de la finalització o extinció d'un contracte de treball, per qualsevol causa.
  • Elaboració de calendari laboral
  • Assessorament de totes les seues obligacions en matèria laboral i de Seguretat Social.
  •  

Gestió fiscal

Liquidació trimestral de l'IVA i IRPF, declaració de l'Impost de Societats y declaració del IRPF.

Gestió comptable

Gestió comptable complint amb l'últim Pla General Comptable, presentació i dipòsit de comptes anuals en el Registre Mercantil, certificació d'aprovació de comptes anuals, legalització de llibres comptables en el Registre Mercantil.

Departament propi de publicitat i màrqueting

Comptem amb un departament professional, que s'encarrega de totes les comunicacions i campanyes de les diverses escoles de música.

 

  • Pàgina web amb secció de notícies i agendes formatives de cada una de les escoles que gestionem
  • Redacció notes de premsa
  • Departament de comunicació que s'encarrega de la difusió de totes les activitats en les xarxes socials i mitjans de comunicació 
  • Disseny gràfic per a tota la publicitat: campanya de matriculació de començament de curs, concerts didàctics del professorat a principi de curs, audicions de Nadal i fi de curs, concerts de cambra del professorat, etc.

 

Prevenció de riscos i salut laboral

  • Integrar les actuacions de prevenció de riscos laborals dins del sistema de gestió general de l'empresa, al mateix nivell que l'activitat productiva, de qualitat, mediambiental, comercial, etc.
  • Dissenyar i implantar un pla de prevenció, entés aquest com un sistema de gestió de la prevenció de riscos laborals, com a instrument d'integració
  • Avaluar els riscos laborals als quals estan exposats les persones treballadores i planificar l'activitat preventiva que es derive d'aquesta avaluació, com a instruments essencials de disseny i implantació del pla de prevenció anterior
  • La deguda formació i informació al personal ocupat en l'empresa en matèria de seguretat i salut laboral perquè puga de conéixer els riscos als quals s'exposa en el lloc de treball i poder combatre'ls, així com perquè puga col·laborar amb la direcció de l'empresa en la millora contínua en aquesta matèria
  • La consulta i participació de treballadores i treballadors en totes aquelles qüestions relacionades amb la seguretat i salut laboral en l'àmbit de l'empresa
  •  

INICI / UNIVERS AD LIBITUM / GESTIÓ D’ESCOLES

Contacte

C/ Pío XII 40
Ontinyent, Valencia

962 914 224

Uneix-te al nostre projecte formatiu
Som + que música
Patrocinador oficial de totes les nostres activitats

Amb la col.laboració de la Conselleria d´Educació, Cultura, Universitats i Ocupació

ETAPA DE ELEMENTAL

3-6 años

En AD LIBITUM tenemos muy presente que la música durante los primeros seis años de vida es esencial para el desarrollo integral de los niños. No importa si queremos que lleguen a ser grandes músicos o no, sino que lo que realmente importa es que desde el nacimiento hasta los seis años,estos experimentan un rápido crecimiento y aprendizaje, y es en ese momento en el que la música puede desempeñar un papel fundamental.

 

Sabemos que desde los primeros días de vida, los bebés son atraídos por los sonidos y ritmos que los rodean. La exposición temprana a la música puede estimular su desarrollo cerebral, mejorar las habilidades lingüísticas y sociales, así como fomentar la creatividad y la expresión emocional. Por ello, ofrecer formación musical desde prácticamente el momento del nacimiento, es algo que no faltará nunca en nuestro plan de estudios.

Además, si queremos que nuestros hijos e hijas, tengan una formación musical completa, la música en la primera infancia ofrece una forma divertida y accesible de aprendizaje, promoviendo el desarrollo integral de los niños y sentando las bases para un amor duradero por la música en el futuro.

 

En resumen, podemos afirmar que la música durante los primeros seis años de vida es una poderosa herramienta de desarrollo que estimula el crecimiento cognitivo, lingüístico, físico, social y emocional de los niños, brindándoles una base sólida para su aprendizaje y bienestar en general.

Conoce nuestro plan de estudios de o a 6 años:

3 años

INICIACIÓN SENSIBILIZACIÓN (Método I-MUSI) 

1 sesión de 45’ a la semana

 

INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI

(Violín, piano, violonchelo)  

  • 1 sesión de 30’ individual a la semana con la madre o padre
  • Formación de padres teórico práctica y foros educativos 
  • Clases de grupo
    Recitales

4 años

INICIACIÓN 1 (Método I-MUSI)
1 sesión de 60’ a la semana

INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI
(Violín, piano, violonchelo)

  • 1 sesión de 30’ individual a la semana con la madre o padre
  • Formación de padres teórico práctica y foros educativos
  • Clases de grupo
    Recitales

PERCUSIÓN “MENUTS”

  • 1 sesión de 30’ a la semana con la madre o padre
  • Formación de padres teórico práctica
  • Clases de grupo

5 años

INICIACIÓN 2 (Método I-MUSI)
1 sesión de 60’ a la semana

 

 

INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI
(Violín, piano, violonchelo y flauta)

 

  • 1 sesión de 30’ individual a la semana con la madre o padre
  • Formación de padres teórico práctica y foros educativos
  • Clases de grupo
  • Recitales

 

 

PERCUSIÓN “MENUTS”


1 sesión de 30’ a la semana con la madre o padre
Formación de padres teórico práctica
Clases de grupo

6 años

INICIACIÓN 3 (Método I-MUSI)
1 sesión de 60’ a la semana

 

INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI 

Violín, piano, violonchelo y flauta)

 

  • 1 sesión de 30’ individual a la semana con la madre o padre
  • Formación de padres teórico práctica y foros educativos
  • Clases de grupo
  • Recitales

 

CLARINET, SAXO, TROMBÓN, TROMPA, TROMPETA Y PERCUSIÓN “MENUTS”

 

  • 1 sesión de 30’ a la semana con la madre o padre.
  • Formación de padres teórico práctica.
  • Clases de grupo.

ETAPA DE INICIACIÓN

3-6 años

En AD LIBITUM tenemos muy presente que la música durante los primeros seis años de vida es esencial para el desarrollo integral de los niños. No importa si queremos que lleguen a ser grandes músicos o no, sino que lo que realmente importa es que desde el nacimiento hasta los seis años,estos experimentan un rápido crecimiento y aprendizaje, y es en ese momento en el que la música puede desempeñar un papel fundamental.

 

Sabemos que desde los primeros días de vida, los bebés son atraídos por los sonidos y ritmos que los rodean. La exposición temprana a la música puede estimular su desarrollo cerebral, mejorar las habilidades lingüísticas y sociales, así como fomentar la creatividad y la expresión emocional. Por ello, ofrecer formación musical desde prácticamente el momento del nacimiento, es algo que no faltará nunca en nuestro plan de estudios.

Además, si queremos que nuestros hijos e hijas, tengan una formación musical completa, la música en la primera infancia ofrece una forma divertida y accesible de aprendizaje, promoviendo el desarrollo integral de los niños y sentando las bases para un amor duradero por la música en el futuro.

 

En resumen, podemos afirmar que la música durante los primeros seis años de vida es una poderosa herramienta de desarrollo que estimula el crecimiento cognitivo, lingüístico, físico, social y emocional de los niños, brindándoles una base sólida para su aprendizaje y bienestar en general.

Conoce nuestro plan de estudios de o a 6 años:

3 años

INICIACIÓN SENSIBILIZACIÓN (Método I-MUSI) 

1 sesión de 45’ a la semana

 

INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI

(Violín, piano, violonchelo)  

  • 1 sesión de 30’ individual a la semana con la madre o padre
  • Formación de padres teórico práctica y foros educativos 
  • Clases de grupo
    Recitales

4 años

INICIACIÓN 1 (Método I-MUSI)
1 sesión de 60’ a la semana

INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI
(Violín, piano, violonchelo)

  • 1 sesión de 30’ individual a la semana con la madre o padre
  • Formación de padres teórico práctica y foros educativos
  • Clases de grupo
    Recitales

PERCUSIÓN “MENUTS”

  • 1 sesión de 30’ a la semana con la madre o padre
  • Formación de padres teórico práctica
  • Clases de grupo

5 años

INICIACIÓN 2 (Método I-MUSI)
1 sesión de 60’ a la semana

 

 

INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI
(Violín, piano, violonchelo y flauta)

 

  • 1 sesión de 30’ individual a la semana con la madre o padre
  • Formación de padres teórico práctica y foros educativos
  • Clases de grupo
  • Recitales

 

 

PERCUSIÓN “MENUTS”


1 sesión de 30’ a la semana con la madre o padre
Formación de padres teórico práctica
Clases de grupo

6 años

INICIACIÓN 3 (Método I-MUSI)
1 sesión de 60’ a la semana

 

INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI 

Violín, piano, violonchelo y flauta)

 

  • 1 sesión de 30’ individual a la semana con la madre o padre
  • Formación de padres teórico práctica y foros educativos
  • Clases de grupo
  • Recitales

 

CLARINET, SAXO, TROMBÓN, TROMPA, TROMPETA Y PERCUSIÓN “MENUTS”

 

  • 1 sesión de 30’ a la semana con la madre o padre.
  • Formación de padres teórico práctica.
  • Clases de grupo.