INICI / UNIVERS AD LIBITUM / GESTIÓ D’ESCOLES
Després d’anys d’experiència al capdavant d’AD LIBITUM i conscients de la singularitat i potencial del nostre projecte didàctic, apostem per obrir-nos fronteres i explorar nous horitzons, la qual cosa suposa estar en constant creixement. La unió fa la força i ens permet aprofitar sinergies!
Actualment, gestionem un total de 24 centres de música en la geografia valenciana que avalen el nostre format d’ensenyament i ens estimulen cada dia per continuar oferint una formació dinàmica, atractiva i progressiva. D’aquests 24 centres, 10 són escoles de música privades o de societats musicals, 5 escoles integrades en centres educatius concertats i 8 aules d’iniciació musical integrades en escoles infantils.
Per això, aprofitem aquesta experiència i l’oferim a altres escoles tant en l’àmbit integral com parcial, aportant solucions a mida per a cadascuna d’elles.
Pla d’estudis dinàmic i innovador, estructurat en tres etapes
Metodologia progressiva, dinàmica, lúdica i adaptada a les tecnologies
Àmplia oferta formativa
Formació contínua del professorat
Formació per a les famílies
Organització d’activitats complementàries
Servei de lloguer d’instruments
Campanyes de publicitat i màrqueting
Control i qualitat
Gestió administrativa, fiscal, laboral y gestió de subvencions
AD LIBITUM ha establert, com a prioritat màxima, potenciar la formació contínua del nostre professorat. Estem fermament convençuts que el reciclatge dels nostres docents no només aporta noves idees per tal d’enriquir les nostres classes, sinó que també constitueix una peça clau per mantenir-nos actualitzats de manera constant. Aquesta actualització constant és essencial, ja que no sols contribueix a desenvolupar un projecte educatiu innovador i diferenciat, sinó que també genera beneficis tangibles en el rendiment i en l'èxit de la nostra escola.
Gràcies a la xarxa d’escoles que gestionem, podem oferir aquesta formació de manera gratuïta al cos de professorat de la nostra xarxa a través de diverses activitats com conferències puntuals, jornades intensives de formació, observació de classes, etc.
Hem implementat un sistema de control i garantia de qualitat a través de reunions setmanals amb l'equip directiu, mensuals amb els responsables de les escoles i caps de departament, i trimestrals amb els professors.
La nostra escola de música està integrada a la Xarxa d’escoles de música de la Conselleria d’Educació, la qual cosa suposa una garantia i un aval de la nostra professionalitat i de la qualitat del nostre equip docent i pla d´estudis.
Formar part d’aquesta Xarxa d’escoles de música de la Conselleria d’Educació suposa ser un centre subvencionat per Conselleria. Amb això podem oferir les nostres classes a un preu més econòmic ja que està subvencionat.
Per tal d’involucrar els pares en la formació dels seus fills i filles i per tal de garantir un sistema d’aprenentatge basat en el triangle educatiu, oferim als pares formació gratuïta. Es tracta que els pares aprenguen els nous coneixements de manera paral·lela als seus fills i filles, motivant-se mútuament i, si els menuts tenen qualsevol dubte a casa, els pares els el puguen resoldre.
En pertànyer a la nostra xarxa, podràs beneficiar-te del lloguer d'instruments. Per tal que l’alumnat s’inicie en la pràctica de l'instrument i les famílies no hagen de fer la inversió el primer any, oferim al nostre alumnat l’opció de llogar qualsevol instrument a preu econòmic per a tot l’any.
En AD LIBITUM disposem d’un equip que s'encarrega de gestionar tota l'activitat administrativa de les nostres escoles: matriculació de l'alumnat en una base de dades comuna, gestió de cobraments, gestió de pagaments, realització de les remeses, unificació de les despeses bancàries, gestió del servei de lloguer d'instruments, certificacions, gestió laboral, comptable i fiscal, presentació i justificació de les subvencions, etc.
Liquidació trimestral de l'IVA i IRPF, declaració de l'Impost de Societats y declaració del IRPF.
Gestió comptable complint amb l'últim Pla General Comptable, presentació i dipòsit de comptes anuals en el Registre Mercantil, certificació d'aprovació de comptes anuals, legalització de llibres comptables en el Registre Mercantil.
Comptem amb un departament professional, que s'encarrega de totes les comunicacions i campanyes de les diverses escoles de música.
INICI / UNIVERS AD LIBITUM / GESTIÓ D’ESCOLES
Amb la col.laboració de la Conselleria d´Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
ETAPA DE ELEMENTAL
En AD LIBITUM tenemos muy presente que la música durante los primeros seis años de vida es esencial para el desarrollo integral de los niños. No importa si queremos que lleguen a ser grandes músicos o no, sino que lo que realmente importa es que desde el nacimiento hasta los seis años,estos experimentan un rápido crecimiento y aprendizaje, y es en ese momento en el que la música puede desempeñar un papel fundamental.
Sabemos que desde los primeros días de vida, los bebés son atraídos por los sonidos y ritmos que los rodean. La exposición temprana a la música puede estimular su desarrollo cerebral, mejorar las habilidades lingüísticas y sociales, así como fomentar la creatividad y la expresión emocional. Por ello, ofrecer formación musical desde prácticamente el momento del nacimiento, es algo que no faltará nunca en nuestro plan de estudios.
Además, si queremos que nuestros hijos e hijas, tengan una formación musical completa, la música en la primera infancia ofrece una forma divertida y accesible de aprendizaje, promoviendo el desarrollo integral de los niños y sentando las bases para un amor duradero por la música en el futuro.
En resumen, podemos afirmar que la música durante los primeros seis años de vida es una poderosa herramienta de desarrollo que estimula el crecimiento cognitivo, lingüístico, físico, social y emocional de los niños, brindándoles una base sólida para su aprendizaje y bienestar en general.
Conoce nuestro plan de estudios de o a 6 años:
INICIACIÓN SENSIBILIZACIÓN (Método I-MUSI)
1 sesión de 45’ a la semana
INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI
(Violín, piano, violonchelo)
INICIACIÓN 1 (Método I-MUSI)
1 sesión de 60’ a la semana
INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI
(Violín, piano, violonchelo)
PERCUSIÓN “MENUTS”
INICIACIÓN 2 (Método I-MUSI)
1 sesión de 60’ a la semana
INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI
(Violín, piano, violonchelo y flauta)
PERCUSIÓN “MENUTS”
1 sesión de 30’ a la semana con la madre o padre
Formación de padres teórico práctica
Clases de grupo
INICIACIÓN 3 (Método I-MUSI)
1 sesión de 60’ a la semana
INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI
Violín, piano, violonchelo y flauta)
CLARINET, SAXO, TROMBÓN, TROMPA, TROMPETA Y PERCUSIÓN “MENUTS”
ETAPA DE INICIACIÓN
En AD LIBITUM tenemos muy presente que la música durante los primeros seis años de vida es esencial para el desarrollo integral de los niños. No importa si queremos que lleguen a ser grandes músicos o no, sino que lo que realmente importa es que desde el nacimiento hasta los seis años,estos experimentan un rápido crecimiento y aprendizaje, y es en ese momento en el que la música puede desempeñar un papel fundamental.
Sabemos que desde los primeros días de vida, los bebés son atraídos por los sonidos y ritmos que los rodean. La exposición temprana a la música puede estimular su desarrollo cerebral, mejorar las habilidades lingüísticas y sociales, así como fomentar la creatividad y la expresión emocional. Por ello, ofrecer formación musical desde prácticamente el momento del nacimiento, es algo que no faltará nunca en nuestro plan de estudios.
Además, si queremos que nuestros hijos e hijas, tengan una formación musical completa, la música en la primera infancia ofrece una forma divertida y accesible de aprendizaje, promoviendo el desarrollo integral de los niños y sentando las bases para un amor duradero por la música en el futuro.
En resumen, podemos afirmar que la música durante los primeros seis años de vida es una poderosa herramienta de desarrollo que estimula el crecimiento cognitivo, lingüístico, físico, social y emocional de los niños, brindándoles una base sólida para su aprendizaje y bienestar en general.
Conoce nuestro plan de estudios de o a 6 años:
INICIACIÓN SENSIBILIZACIÓN (Método I-MUSI)
1 sesión de 45’ a la semana
INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI
(Violín, piano, violonchelo)
INICIACIÓN 1 (Método I-MUSI)
1 sesión de 60’ a la semana
INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI
(Violín, piano, violonchelo)
PERCUSIÓN “MENUTS”
INICIACIÓN 2 (Método I-MUSI)
1 sesión de 60’ a la semana
INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI
(Violín, piano, violonchelo y flauta)
PERCUSIÓN “MENUTS”
1 sesión de 30’ a la semana con la madre o padre
Formación de padres teórico práctica
Clases de grupo
INICIACIÓN 3 (Método I-MUSI)
1 sesión de 60’ a la semana
INSTRUMENTO MÉTODO SUZUKI
Violín, piano, violonchelo y flauta)
CLARINET, SAXO, TROMBÓN, TROMPA, TROMPETA Y PERCUSIÓN “MENUTS”